Yu-Gi-Oh! és egyéb
Yu-Gi-Oh! és egyéb
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Dragon Ball Z
 
Dragon Ball GT
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Óra
 
Szavazás
Az oldal elérte célját, felkerült a YGO! és a DBZ folytatásának tartalma.
Még lehet folytatni más dolgokkal, de a kérdés: Megszűnjön az oldal?

Igen (1 / 7%)
Ne (14 / 93%)

Szavazatok száma: 15

Létrehozás időpontja:
2013-01-01 15:43:33

Szavazás lezárva:
2013-08-08 11:23:20


Lezárt szavazások
 
Linkek
 
Yu-Gi-Oh! részleg
Yu-Gi-Oh! részleg : Yu-Gi-Oh! 2. évad 42-46. része (90-94. rész)

Yu-Gi-Oh! 2. évad 42-46. része (90-94. rész)

  2010.08.14. 09:02

A sorozat részeinek címei és tartalmai.


90. rész: Elmepárbaj 1. rész

Az orvos szerint Nanu-t mentális sokk érte, ezért lett beteg. Joey rájön, hogy ő azért győzött, mert vannak barátai, ellenfelének pedig, bár Marik-et védte, Marik nincs vele, amikor szükség van rá, így neki nincs barátja. Bár Joey azt mondja, hogy Maya nem szerepelt a barátai között álmában, mégis ott volt. Maya pedig úgy gondolja, hogy egyedül volt, mielőtt találkozott velük, és csak magában bízhat. Marik nem jelenik meg a sorsoláson, akit Joey szerint ki kellene zárni, mert hamis nevet adott meg, de Kaiba szerint nem a név, hanem a képesség számít, és kell neki a második Istenkártya. A gép kisorsolja, hogy a döntő harmadik párbajában Maya harcol, aki nem kíváncsi ellenfelére, hisz úgy gondolja, ő fog győzni. Bár a többiek szurkolni akarnak neki, ő egyedül akar párbajozni, szerinte a szurkolás felesleges, nincs szüksége rá. Marik gonosz énje az árnyvilágba akarja küldeni Nanu-t, mert amíg ott van, addig nem tud kiszabadulni, de nincs rá lehetősége, mert ő a másik résztvevője a következő párbajnak. Maya kezd, megidézi Dunames Sötét Boszorkányt támadóállásban. Marik védekező állásban idézi meg a Feléledő Jam-et, és aktiválja a Jam Tenyésztő Gép varázslapot. Yugi-ék megérkeznek szurkolni, és Yugi el akarja mondani Maya-nak Feléledő Jam erejét, mert ő már harcolt ellene, de Maya nem hagyja, egyedül akarja megnyerni a párbajt. Maya szörnye leüti Feléledő Jam-et, de az aktiválva képességét, regenerálódik, Marik aktiválja a Kapzsi Üstöt, majd varázslapjával teremt egy Iszap Token szörnyet támadóállásban, és lefordít egy csapda- vagy varázslapot. Maya a Hárpiák Tollrongya varázslappal megsemmisíti Marik varázslapját, és szörnyével leüti a Marik varázslapja által létrehozott szörnyet, Marik így 1300 életpontot veszít. Marik megidézi Melchid, a Négyarcú Bestiát, majd feláldozza ezt és Feléledő Jam-et, hogy megidézze Maszk Szörnyet, aki megtámadja Maya szörnyét, de Maya Tükörfal csapdalapja felére csökkenti a szörny támadópontját, amit Maya szörnye leüt, de Marik ennek képességével aktivál egy varázslapot, a Maradványok Maszkját, amivel átveszi az irányítást a Sötét Boszorkány felett, majd egy varázslappal elpusztítja Maya csapdalapját. Ezután Marik az Ezeréves Bárd segítségével árnyjátékká alakítja a párbajt. Maya lefordít egy csapda- vagy varázslapot, és megidézi a Barátságtalan Amazon-t támadóállásban, és leüti volt szörnyét. Mivel ez az ő szörnye volt, Marik kitörli egyik szerettéről az emlékeit, és ez így fog folytatódni a végéig, mivel Maya attól fél, hogy elveszti a barátait…

91. rész: Elmepárbaj 2. rész

Maya nem ismeri fel a neki szurkoló Tea-t. Marik megidézi támadóállásban Macyura, a pusztító-t, lefordít egy lapot, és felszereli szörnyét a Sötét Medál-lal, ami 500-zal megnöveli a támadópontját, majd megtámadja Barátságtalan Amazon-t, aktiválja Maya csapdalapját, az Amazon Íjászok-at, ami megállítja a támadást, és 500-zal csökkenti a szörny támadópontját. Ezután a Barátságtalan Amazon leüti a szörnyet. Mivel a varázslap megsemmisül, 500 életpontot levesz Maya-tól, és a szörny különleges képességével Marik aktivál a kezéből egy csapdalapot Az Élet Kötel-ét, amivel visszahozza a temetőből Makyura-t 800 ponttal megnövelve a támadópontját, ami így leüti Maya Barátságtalan Amazon-ját, ezért Maya elveszti az emlékeit Joey-ról. Visszaemlékezik, kiskorában a szülei hamar meghaltak, és nem voltak barátai, amíg meg nem ismerte Yugi-ékat, csak a saját szabályai szerint élt. A fáraó bekerül Marik illúziójába, és elmondja Maya-nak, hogy ha győz, visszanyeri az emlékeit. Maya így visszanyeri harci kedvét, és megidézi az Amazon Láncmester-t támadóállásban, majd lefordít egy varázslapot. Marik megidézi a Tartó Karok-at, aminek különleges képességével három körre képtelenné tesz a Láncmester-t a támadásra. Maya aktiválja varázslapját, amivel elpusztítja a leggyengébb szörnyet a térfelén, azaz a Láncmester-t, akinek így 1000 életpontért aktiválódik különleges képessége, amivel elveszi Ra Szárnyas Sárkányát Marik-től, majd megidézi Amazon Harcos-t támadóállásban, és lefordít kettő varázslapot. Marik szörnyével megtámadja Amazon Harcos-t, de Maya Amazon Varázsló varázslapja aktiválódik, és a szörnyek támadópontjai felcserélődnek, mivel Marik szörnyének támadó pontja lecsökken, aktiválódik Marik csapdalapja, az Utolsó Akarat Kártyája, amivel öt lapot húzhat, aztán aktiválódik szörnye képessége, amivel aktivál egy csapdát a kezéből, a Rémálom Kereket, ami csapdába ejti az Amazon Harcos-t. Aztán Maya is aktivál egy csapdát, a Kiszabadító Hadművelet-et, amivel kiszabadítja csapdába esett szörnyét, és megidéz még egy Cyber Hárpiát. Egy varázslapjával Maya megidézi a három Hárpiát, és őket feláldozva megidézi Ra Szárnyas Sárkányát, ami viszont nem engedelmeskedik neki…

92. rész: Elmepárbaj 3. rész

Marik elmondja Maya-nak, hogy nem tudja irányítani az Istenkártyát, mert nem tudja elolvasni a rajta levő ősi szöveget, ami azután jelent meg rajta, hogy megidézte. Kaiba elküldi Mokuba-t, hogy a műhold segítségével nézze meg az Istenkártyát és a rajta levő szöveget. Marik elmondja, hogy az ősi egyiptomi szöveget csak a sírőrzők tudják elolvasni, még Pegazus sem volt rá képes, mégis rátette a szöveget a kártyára, mert csak így tudta hitelesen elkészíteni. Maya-nak csak akkor van esélye irányítani Ra Szárnyas Sárkányát, ha megfejti a szöveget, ami lehetetlen, és mivel nincs más szörnye, ezért legközelebb Marik közvetlenül támadhatja, mert az Istenkártya nem fogja megvédeni. Maya lefordít egy csapdalapot, de Marik megidéz még egy Tartó Lábak-at támadóállásban, aminek képessége, hogy ellenfele nem használhat csapda- és varázslapokat. Aztán Marik megidézi támadóállásban Ojhat Elátkozott Köve-t, mivel azt csak akkor lehet, mikor támadóállásban van Tartó Karok és Tartó Lábak, majd ez a két szörny megbilincseli Maya-t, és ezzel csökkentik életpontjait. Ra Szárnyas Sárkánya engedelmeskedik Marik-nek, mert elmondja az ősi szavakat. Marik elmondja, hogy hamarosan közeledik a fáraó és közte a végső harc. Joey meg akarja állítani a párbajt, de nem lehet, ezért odamegy Maya-hoz, akinek eszébe juttatja magát, majd elmondja, hogy ő is az álmában volt, csak azért nem mondta el, mert zavarban volt. Ra Szárnyas Sárkánya megtámadja Maya-t és Joey-t, de Yugi megvédi őket a saját testével a támadástól. Mivel a támadás nullával tette egyenlővé Maya életpontját, ezért Marik győzött, így Maya lassan el fogja veszteni az emlékeit, az árnyvilágban ragad örökre, és magányos lesz. Joey bosszút akar állni Marik-on, aki kezdi kihasználni sötét énjének erejét. Yugi magához tér. Mokuba elkezdi megfejteni Ra Szárnyas Sárkányának szövegét. Kaiba következik a negyeddöntő utolsó meccsében.

93. rész: Végzetes párbaj 1. rész

Serenity Maya-val marad, mert ebben tud segíteni. Kaiba nem hagyja, hogy bárki is megállítsa a versenyét, és biztos benne, hogy győzni fog, és a döntőben végre Yugi-t is legyőzheti. Elkezdődik a negyeddöntő utolsó párbaja, ahol Kaiba ellenfele Ishizu, akiről még semmit sem tudtak meg. Ishizu egy kicsit késik, aztán elmondja, hogy a testvérében levő gonoszt akarja legyőzni, ezért le fogja győzni Kaiba-t is. Marik próbál kiszabadulni, de nem sikerül, gonosz énje elzárja. Tea megismeri Ishizu-t az egyiptomi kiállításról. Kaiba-t nem érdekli, mit gondol Ishizu, le akarja győzni Obelisk a Kínzó erejével. Elkezdődik a párbaj. Kaiba megidéz egy szörnyet támadóállásban, és lefordít egy csapda- vagy varázskártyát, Ishizu minden lépését előre tudja, sőt azt is, hogy ő maga mit fog húzni, megidézi Keldo-t védekező állásban. Majd aktivál egy varászlapot, Társutazó a sírba, amivel két lapot a temetőbe küldenek egymás kezéből. Kaiba Polymerizáció varázslapja és Kaiser Glider szörnye kerül a temetőbe, Ishizu-nak pedig Revie of Dead és Szörny Újjászületés lapjait kell eldobnia. A gonosz Marik elmondja Ishizu-nak, hogy öccse a szíve mélyén van elzárva, és csak ő győzheti le Ishizu-t, még az igazi Marik is képtelen volt rá. Kaiba szörnye leüti Ishizu szörnyét, aztán Kaiba lefordít egy csapda- vagy varázslapot. Ishizu megidézi Mudora-t, és aktivál hozzá egy varázslapot, Dogra Kardját, amivel 500-zal megnöveli támadópontját. Ishizu előre tudja, hogy Kaiba Obelisk-kel együtt fog veszteni. Mudora megtámadja Kaiba szörnyét, és így aktiválódik Kaiba Hátrálás varázslapja, amivel 950-re csökkenti saját szörnyének támadópontját, majd a Vírus lappal feláldozva saját szörnyét elpusztítja Ishizu paklijából az összes szörnyet, aminek 1500 vagy nagyobb a támadópontja. De Mudora leüti Kaiba szörnyét, és 2950-re csökkenti életpontját. Ishizu aktiválja a Felkelő Nap Kardjai varázslapot. Kaiba megidézi Sötét Gonosz Manót védekező állásban, majd lefordít egy csapdalapot. Húznak lapokat, és Ishizu 3-szor, Kaiba 2-szer passzolja a kört, Ishizu nem idéz meg egy szörnyet sem. Kaiba visszaemlékezik első találkozására Ishizu-val, majd szörnyével közvetlenül támadja őt, még nem idézi meg Obelisk-et, mert ez az ő jövője…

94. rész: Végzetes párbaj 2. rész

Kaiba Vírus Ágyú csapdalappal megsemmisít Ishizu paklijából tíz varázslapot, így már se szörnye, se varázslapja, amivel győzhetne, ám Ishizu aktivál egy csapdalapot, Lélek cseréjé-t, amivel 1000 életpontjáért kicserélik az összes temetőjében levő lapot a paklijukban levőkkel. Kaiba-nak csak hat haszontalan kártyája van a temetőjében, így hat kör után már húzni sem tud, és vesztett, Ishizu-nak viszont sok erős szörnye van, megidézi támadóállásban Kelbek-et, és lefordít egy csapda- vagy varázslapot. Mokuba elmegy testvéréhez, mert aggódik miatta. Kaiba, ahogy Ishizu azt előre megmondja, az előbb kijátszott csapdalapot húzza, majd aktiválja, de Ishizu visszafordítja, és elpusztítja a Muko csapdalappal. Ishizu megidézi Zolga-t támadóállásban. Yugi figyelmezteti Kaiba-t, aki viszont még mindig meg akarja megidézni Obelisk-et. Zolga leüti Kaiba Sötét Gonosz Manót, aztán Kelbek közvetlenül Kaiba-t támadja, majd lefordít egy lapot. Kaiba húzásával aktiválja Ishizu újabb Muko csapdalapját, ami elpusztítja kezében levő csapdalapot, majd Kaiba lefordít egy csapda- vagy varázslapot. Kaiba tervét Ishizu átlátja, ezért ő is lefordít egy lapot, majd megidézi harmadik szörnyét, amire Kaiba-nak szüksége van, hogy aktiválhassa a Keresztbe Áldozás varászlapot, feláldozza Ishizu három szörnyét, hogy megidézze Obelisk-et támadóállásban. De mikor támadna, és Ishizu jóslata beteljesülne, Marik Ezeréves Fejszéje felvilágít, és Kaiba abbahagyja a támadást, mert meglátja a Kékszemű Hó Sárkányt ábrázoló kőtáblát. De nem Marik irányítja a Fejszéjét. Kaiba rájön, hogy meg kell idéznie a győzelemhez a Kékszemű Hó Sárkányt, ezért a temetőből visszavesz egy szörnyet a Csendes Sír varázslappal, majd feláldozza két szörnyét, hogy megidézhesse a Kékszemű Hó Sárkányát. Ishizu nem ezt a jövőt látta. Kékszemű Hó Sárkány közvetlenül támadja Ishizu-t, mivel nincs a térfelén szörny, így Kaiba győz. Mivel Kaiba győzött, Ishizu rájön, hogy az Ezeréves Nyaklánc nem mutathat meg minden jövőt, és még van reménye, hogy megmentse testvérét.

 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak